as my life flashes before my eyes

På söndag händer då flyttar jag hem till Sverige igen..
På själva alla hjärtans dag så kommer jag hem och jag längtar som bara den. Har redan hunnit packat alla mina saker. Det enda som är kvar nu är att damsuga rummet, tvätta lite kläder och boka biljetten till bussen.
Ska boka biljetten idag med mamma över telefon så jag längtar som bara den. Tror allt kommer att kännas mer verkligt då. Imorgon ska jag till Andreas och Catherine, blir nog att lämna tillbaka datorn då, så lär väl rensa den nu idag. Sen på lördag skulle vi gå på bio och se på Avatar så det blir en lugn och bra kväll. Sen på söndag åker jag och resten av familjen Douma till Karlstad eftersom dom ska storhandla och jag ska ta bussen därifrån till Borlänge.
Blir väl att följa med dom till affärern före, tänkte jag skulle köpa lite smågodis och något att äta på bussen hem. Tur då att buss resan inte tar mer än 3 och en halvtimme hem den här gången. Kommer att åka från Karlstad 16.30 och ska vara i Borlänge 20.00. Hoppas då att Mia står och väntar på mig vid resecentrum och hjälper mig med mina 4 väskor. Så jag slipper vänta en timme på bussen hem och sedan försöka släpa på alla 4 väskorna. Om inte så får jag lösa det på annat sätt, men gå det ska det banne mig göra!!




Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du så rätt i :D

2010-02-11 @ 23:32:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0