i know you might feel shattered, but love should never bring you harm

Jag önskar jag kunde sova som vanligt, men det kan jag inte. Jag har svårt att slappna av och tillslut blir jag så trött på att försöka, så jag går ner och gör något annat. Jag vill kunna sova som förut, lika tryggt och bra. Jag kan inte påstå att jag lider av sömnlöshet, jag har bara svårt att somna. Men jag lyckas alltid somna när krafterna tagit död på mig, när jag är för trött för att göra något annat, för trött för att gråta. För tom för ord, för tom för kärlek fast jag har så mycket att ge. Jag känner en sån stor lust, en sån stor saknad för allt. Men hur ska jag kunna slappna av när jag inte ens är i närheten av just det.

du kände mig när
åren var terminer
när sommaren var helig
och nätterna var allt
du har vart densamma
som en klippa genom tiden
med en hand som
verkat räcka åt oss alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0