this is my life, this is who i am

Hello!

Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mina känslor, eftersom jag inte kan känna dom fullt ut.
Jag är inte arg, inte ledsen, inte besviken, inte glad. Jag är ungefär som en frukost blandning, en blandning av allt det där goda men ändå inte. Jag kan inte påstå att jag inte gillar det för jag gör det faktiskt! Det känns som att jag kan släppa allt bakom mig nu. Den där klumpen jag hade i magen blir för varje dag mindre och mindre. Kanske har jag insett att det här inte är värt att grubbla över. Men allt hände så fort på så kort tid och kanske kan jag inte uttrycka mina känslor eftersom jag i själva verket vill slippa dom för ett tag.

Jag vill leva, jag vill skratta, jag vill vara den där flickan jag alltid varit!
Och ni gör så att jag kan vara just den flickan och vet ni vad? Jag ÄLSKAR er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0